tisdag 20 december 2011

I nationens intresse

Igår så var jag (Nicklas) ensam ute på bygget då snickarna inte var på plats, det börjar närma sig jul och folk har ju en hel del annat för sig.

Jag fick på en del panel innan det var dags att åka hemåt och göra sig i ordning inför förhandsvisningen av I nationens intresse med Mikael Persbrandt. Måste säga att filmen var riktigt bra, ser verkligen fram emot de två nästkommande filmerna i trilogin. Har ni inget för er den 13:e januari så tycker jag att ni ska gå och se filmen då den har premiär på biosalongerna.

Idag när jag kom ut var snickarna på plats igen, de höll på med lite småfix på taket. Efter några timmar när det var dags för mig att dra mig hemåt så såg jag att de också hade börjat med att lägga tegel, skönt att se! Själv så fick jag på lite mer panel på garaget men jag önskar att de som grundmålade panelen (alltså leverantören) hade låtit den torka ordentligt innan de packade ihop allt. Nu sitter panelen ihop och det är ett jäkla bändande  för att få loss brädorna.


Rekommenderas!
Snickarna fick en varsin sån här av oss i julklapp. Hög ambitionsnivå
med sidenband och allt!
Garaget får mer panel.
Snickarna håller på att lägga tegel, fy vad skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar